Specializirana spletna trgovina za lov in prosti čas

Košarica

Vaša košarica je prazna!

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (od sedaj: ZVPot-1) in določajo pogoje nakupa prek spletnega mesta Ihunt.si. S spletno trgovino ihunt.si upravlja STF d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik« ali »prodajalec«). Prosimo, pozorno preberite splošne pogoje poslovanja spletne trgovine iHunt, saj vas zavezujejo od vstopa v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in se strinjate s ponujenimi splošnimi pogoji brez omejitev. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez posebnega obvestila. Spremembe veljajo od trenutka objave in zavezujejo uporabnika. 

Splošne informacije - osnovni podatki o podjetju

S spletno stranjo ihunt.si upravlja podjetje:

STF d.o.o.
Istrska cesta 24
6240 Kozina
Slovenija
Davčni zavezanec: DA
Davčna številka: SI25322451
Matična št: 2254310000

Datum vpisa v sodni register 10.11.2006, registrirano pri okrožnem sodišču v Kopru.

Kontaktni podatki:
Mobilna številka: +386 599 747 75
E-mail: info@ihunt.si 

Poslovna enota in osebni prevzemi:
Trgovina Ihunt Shop
Hrpelje na gorici 25
6240 Kozina
Slovenija

 

1. Postopek oddaje naročila v spletni trgovini

Kupec nakup opravi v spletni trgovini, ki se nahaja na naslovu: www.ihunt.si. 


1.1 PRIJAVA

Registracija je potrebna z uporabniškim imenom in geslom. Pošiljko blaga lahko pošljemo na naslov, ki ni naveden ob registraciji. Če želite preklicati svojo registracijo s spletnega mesta ihunt.si, pošljite e-pošto na: podpora@ihunt.si. Prijava ni obvezna za opravo nakupa. 


1.2 NAROČILA

Izdelke lahko naročite prek spletnega naročila na naši spletni strani ali po e-pošti na info@ihunt.si.  Izdelke lahko naročite 24 ur na dan, vse dni v letu. V primeru napake v naročilu lahko kupec naročilo prekliče ali spremeni brez dodatnih stroškov, če je še v obdelavi in še ni bilo poslano po pošti. Naročila prejeta v soboto, nedeljo ali na praznik, bodo poslana prvi naslednji delovni dan. Ponudnik lahko pokliče naročnika na njegovo kontaktno telefonsko številko, da preveri podatke, pravilnost naročil ali uskladi naročilo.


1.3 CENE

Vse cene so v evrih z vključenim DDV. Cene veljajo do objave novega cenika. Potrjena cena po izvedenem nakupu prodajalca zavezuje. V kolikor iskanega blaga ni na zalogi, bo to ob blagu navedeno. Ko bo slednje spet na razpolago prodajalec ni zavezan ponuditi blaga po predhodno objavljeni ceni. 


1.4 NAČINI PLAČILA
 

Ponudnik dovoljuje naslednje načine plačila:
- plačilo z bančnim nakazilom
- spletno plačilo z kreditnimi karticami
- PayPal
- Leanpay za obročna plačila - Več


1.5 TEHNIČNI POSTOPEK ZA SKLENITEV POGODBE


Postopek naročanja

Kupec v spletni trgovini preko različnih kategorij ali s pomočjo iskalnika poišče željene izdelke. Ob kliku na željeni izdelek, se Kupcu odpre več informacij o izdelku, kot npr. opis izdelka, rok dobave, cena. 

Kupec s klikom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« izbere artikel, ki ga želi kupiti. Ob kliku se kupcu prikaže pasica, kjer kupec lahko izbere gumb »KOŠARICA«, kjer ima možnost pregleda vsebine košarice.  

V kolikor kupec izbere gumb »NA BLAGAJNO«, bo preusmerjen v novo okno, kjer bo kupec vnesel podatke za obračun (plačilo). 

Obvezni podatki so označeni s simbolom (*). Na tem mestu kupec izbere tudi podatke za dostavo (v kolikor se razlikujejo od podatkov za obračun), način pošiljanja in način plačila. 

Na dnu se kupcu pojavi Pregled naročila, kjer so izpisani izdelki, ki so predmet nakupa,  in strošek dostave. 

Na tem mestu ima kupec možnost, da naročilo pregleda in popravi. 

Na dnu okna ima kupec možnost pregledati splošne pogoje poslovanja s klikom na tekst »Splošnimi pogoji poslovanja«. 

Za uspešno oddajo zavezujočega naročila mora kupec označiti polje o seznanitvi s splošnimi pogoji poslovanja, označiti polje »Nisem robot«  in klikniti na gumb »NAROČILO Z OBVEZNOSTJO NAKUPA«. 

Ob kliku na ta gumb je naročilo oddano in pogodba med ponudnikom in kupcem veljavno sklenjena. 

V primeru, da pride ob kliku na »NAROČILO Z OBVEZNOSTJO NAKUPA« do napake, se kupcu na vrhu okna pojavi obvestilo, kjer je opis napake, ki kupcu omogoča, da napako odpravi. Prav tako se polje, kjer se je pojavila napaka obarva z rdečo barvo.

Ponudnik bo kupcu, izdal račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, kadar je to relevantno. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec prejme elektronsko kopijo pogodbe ob oddaji naročila. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Spodaj ponudnik podaja opis obvestil, ki jih kupec prejme po oddaji naročila.  



Postopek obveščanja potrošnika po oddaji naročila/nakupa

Obvestilo 1: »Hvala za vaše naročilo«
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in je v obdelavi. V primeru, da kupec izbere način plačila bančno nakazilo, bo naročilo zadržano, dokler ne prejmemo plačila.

Obvestilo 2:  »Vaše naročilo je v pripravi«
Spletna trgovina ihunt v dogovorjenem roku izdelke pripravi in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Obvestilo 3: »Vaše naročilo je pripravljeno na odpremo«
Kupca obvestimo po elektronski pošti, da je naročilo pripravljeno in oddano v odpremo dostavni službi/pošti za dostavo na naslov kupca. Na obvestilu je navedeno tudi, da bo kupec prejel račun na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu paketa.

Obvestilo 4: »Čakamo nakazilo«
Kupca obvestimo po elektronski pošti, da je rok za plačilo naročila še 48 ur, sicer bomo naročilo preklicali.

Obvestilo 5: »Vaše naročilo je delno dobavljeno«
Kupcu pošljemo obvestilo po elektronski pošti v primeru delne dobave naročenih artiklov. Kupcu vrnemo plačilo nedobavljenih artiklov.

Obvestilo 6: »Plačilo ni uspelo«
Kupca obvestimo po elektronski pošti, da plačilo ni bilo uspešno in predlagamo novo naročilo, uporabo druge plačilne kartice ali izbor drugega načina plačila. 

Obvestilo 7: »Vaše naročilo je preklicano«
Kupca obvestimo po elektronski pošti v primeru, da se je kupec pred odpremo premislil ali nismo prejeli plačila pri predhodnem nakazilu na transakcijski račun.


1.6 PLAČILNE METODE

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo preko sistema Leanpay
  • Plačilo po povzetju 
  • Plačilo s kreditno kartico 
  • Plačilo preko PayPal-a


Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti ponudnika. Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir) z razčlenjenimi stroški. Račun bo kupcu poslan znotraj paketa z naročenimi izdelki.


1.7 NAČIN IN STROŠKI DOSTAVE 

Ponudnik omogoča naslednje načine dostave:

  • Paketna dostava – na vpisani naslov za dostavo bomo poslali paket z naročenimi izdelki in računom.
  • Osebni prevzem na sedežu podjetja – po predhodnem dogovoru se naročene izdelke lahko prevzame na sedežu podjetja

Način dostave se izbere med postopkom naročila. Če blaga ni na zalogi, se lahko čas dostave podaljša za nedoločen čas (običajno do 30 dni).

Po oddanem naročilu vas lahko pokliče spletni administrator, ki vam bo sporočil točen datum dostave. Ponudnik lahko iz kakršnega koli razloga stornira naročilo, v kolikor ni v stanju dobaviti izdelka po ceni, ki je bila navedena ob oddanem naročilu. O storniranem naročilu ponudnik obvesti stranko po elektronski pošti.

Strošek poštnine je opredeljen v nakupnem procesu. 

Morebitne stroške provizije ob prevzemu pošiljke krije kupec sam. 

Izdelki bodo dostavljeni preko dostavne službe. Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici Trgovina Ihunt Shop, Hrpelje na gorici 25, 6240 Kozina, po predhodni potrditvi s strani trgovine, da je naročilo sprejeto in blago pripravljeno na prevzem. V tem primeru se stroški dostave ne zaračunajo.


2. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA 

To poglavje velja zgolj za kupce, ki imajo status potrošnika, kot je to opredeljeno po veljavni zakonodaji. 

Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZvPot-1), pod pogoji, opredeljenimi v tem poglavju. Odstop od pogodbe po tem poglavju ni možen za kupce, ki niso potrošniki. Potrošnik ima možnost odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga, v štirinajstih (14) dneh od dneva prejema izdelka. Potrošniku za odstop ni potrebno navesti razloga. Odstop od pogodbe velja za nakupe, ki jih potrošnik opravi na daljavo (izven poslovnih prostorov ponudnika). 

Potrošnik o odstopu od pogodbe obvesti prodajalca v zgoraj navedenem roku na način, da poda pisno izjavo in jo pošlje prodajalcu ali izpolni OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE, ki je dostopen tukaj: link do obrazca

Po prejemu odstopne izjave je potrošnik dolžan izdelke vrniti v roku štirinajstih (14) dni po podaji odstopne izjave. Ponudnik potrošniku vrne kupnino v roku štirinajstih (14) dni od prejema izdelkov, ki so predmet odstopa. 

Potrošnik izdelke vrne osebno ali po pošti na naslov: STF d.o.o., Istrska ulica 24, 6240 KOZINA. Vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe in kopijo računa.  

Potrošnik krije stroške pošiljanja izdelkov, ki so predmet odstopa. Teh stroškov mu ponudnik ne povrne. 

V primeru, da so izdelki, ki jih potrošnik vrne poškodovani oziroma obrabljeni do mere, ki presega rabo, nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka, pride do zmanjšanja vrednosti izdelkov. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka, ki jo ponudnik ovrednoti in o tem obvesti potrošnika.

Če odstopite od pogodbe, vam bomo vrnili celoten znesek plačila (brezobrestno), kot smo ga na računu zaračunali za ta izdelek, vključno z dostavo, v kolikor smo jo zaračunali, in sicer nemudoma in ne pozneje kot v 14 dneh od dne, ko smo prejeli vaš vrnjen izdelek ali nedvoumno dokazilo o poslanem blagu nazaj na naš naslov. Znesek vam bomo vrnili na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo: v primeru bančnega nakazila ali po povzetju na vaš TRR, po sistemu PayPal in v primeru plačila s kartico kot vračilo na kartico. 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja:

  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu hitro poteče rok uporabe,
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat.
  • za živilske izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (npr. če je kupec izdelek po dostavi odprl)
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti.


3. JAMČEVALNI ZAHTEVKI, GARANCIJA IN POSTOPEK REKLAMACIJE

V tem poglavju je opredeljen reklamacijski postopek za potrebe uveljavljanja jamčevalnih zahtevkov potrošnika in garancijskih zahtevkov, kadar so ti v veljavi. To poglavje velja zgolj za kupce, ki imajo status potrošnika, kot je to opredeljeno po veljavni zakonodaji. 


3.1 Jamstvo za skladnost blaga

Potrošnik ima pravico uveljavljati jamčevalni zahtevek iz naslova jamstva za skladnost blaga. Potrošnik lahko jamstvo uveljavlja tako, da ponudnika o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev, odkar je bila neskladnost odkrita. Potrošnik je dolžan neskladnost natančno opredeliti in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Potrošnik ne more zahtevati odprave neskladnosti, ki se pokažejo na izdelku po preteku dveh (2) let, odkar so bili izdelki prevzeti s strani potrošnika.

 

Blago je subjektivno skladno:

    • če ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
    • če je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
    • če je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Blago je objektivno skladno, in sicer:

    • blago mora ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
    • blago mora biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
    • blago mora biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno;
    • blago mora biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste.

Prodajalec je kupcu zavezan dostaviti blago, ki je skladno s prodajno pogodbo. Skladnost blaga se ocenjuje na podlagi subjektivnih (72. Člen ZVPot-1) in objektivnih (73. Člen ZVPot-1) zahtev za skladnost. V primeru, da blago ne izpolnjuje zahtev za skladnost se šteje, da blago ni skladno in prodajalec odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Potrošnik ima pravico od ponudnika zahtevati jamčevalne zahtevke v naslednjem vrstnem redu: 
1. da vzpostavi skladnost blaga ali, v kolikor to ni mogoče,
2. zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačila. 

Vrstni red jamčevalnih zahtevkov je obvezna sestavina. Ponudnik ne bo ugodil zahtevkom, ki niso skladni s predstavljenim vrstnim redom. 

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika vnaprej posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je kupec ob sklenitvi pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje. 

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da ta od trenutka prejema obvestila o neskladnosti in prejema blaga na prodajalčev naslov, v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok 30 dni se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec na enak način kot je prejel reklamacijo ali naknadno izbran način medsebojne komunikacije obvesti potrošnika pred potekom 30-dnevnega roka . Za brezplačno vzpostavitev skladnosti prodajalec nosi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Kupec lahko izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča;
  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin. Pri tem se upošteva zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek. V tem primeru lahko potrošnik izkoristi jamčevalni zahtevek odstopa od pogodbe oziroma znižanja kupnine. 

Jamčevalni zahtevek znižanja kupnine lahko potrošnik uveljavlja kadar: 

  • ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, saj je izpolnitev izbranega zahtevka nemogoča ali pa bi izpolnitev od ponudnika zahtevala nesorazmerne stroške in napor;
  • neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od pogodbe ali
  • ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. 

Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe in zahtevati vračilo plačanega zneska, v kolikor se neskladnost pojavi v roku tridesetih (30) dni od prejema izdelka. 

Kadar potrošnik odstopi od pogodbe ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je ponudnik dolžan izvesti vračilo kupnine v roku osmih (8) dni, odkar je prejel vrnjeno blago oziroma potrdilo, da je bilo blago odposlano. 

Ponudnik odgovarja za neskladnost izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega ravnanja ali vzdrževanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da reklamiran izdelek sprejme in pošlje na analizo. Če strokovne osebe, ki opravljajo analizo, ugotovijo napako zaradi nepravilnega ravnanja z izdelkom ponudnik reklamacijo zavrne, potrošnik pa nima pravice do uveljavljanja jamstva za skladnost blaga. 

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe, lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerimkoli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.


3.2 Reklamacijski postopek

Izdelek nam lahko vrnete po pošti na naslov STF d.o.o., Istrska ulica 24, 6240 Kozina s pristavkom »Reklamacija« ali dostavite na naš naslov. Reklamacijo bomo preverili v 8 delovnih dneh in vas o ugotovitvi nemudoma obvestili.

Obrazec za vrnitev blaga/reklamacijo/neskladnost blaga najdete tukaj: link do obrazca

Kupcu ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo. Kupec lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti, in sicer mora z izjavo prodajalca obvestiti o svoji odločitvi.

V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev. Izdelke lahko kupec prevzame v trgovini Ihunt Shop, Hrpelje na gorici 25, 6240 Kozina v roku 3 mesecev. Po poteku roka si ponudnik pridržuje pravico, da izdelke zavrže. 


3.3 Garancija

Blago ima garancijo, če je navedena na garancijskem listu ali računu. Garancija velja samo, če upoštevate navodila za uporabo, navodila na garancijskem listu ter ob predložitvi garancijske kartice in računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu. Če ni informacij o garanciji, izdelek nima garancije.


4. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in v nobenem primeru ne bodo razkriti nepooblaščenim osebam. Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, kot so vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu se nekatere informacije samodejno pridobijo z uporabo piškotkov in spletnih signalov ("pixel tags"), običajnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih svetilnikov nam omogoča, da prepoznamo vaš naslov IP, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in celotno spletno aktivnost. Če na svojem računalniku izklopite piškotke, v spletni trgovini ne boste mogli opraviti nakupa. Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih posredujete ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditev nakupa plačilne kartice, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik sprejme vse potrebne ukrepe za zaščito zaupnosti osebnih podatkov.


5. INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihovi izpeljanki na tem spletnem mestu bi morali biti zaščiteni z avtorskimi pravicami in drugo zaščito intelektualne lastnine. Teh elementov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabi ali distribucijo.


6. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik pritožbe sprejema preko telefonske številke +386 599 747 75  ali po elektronski pošti podpora@ihunt.si. Ponudnik pritožbe obdela v najkrajšem možnem času in bo kupca obvestil o predvidenem roku za razrešitev pritožbe. 

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik sprožil skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, skladno z veljavno zakonodajo. Platforma je na voljo na tej povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

V primeru, da sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za spore pristojno stvarno pristojno sodišče. 


7. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Kupec nima pravice kakorkoli spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz teh splošnih pogojev. Ponudnik ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena v spletni trgovini. Vsakokratne spremembe začnejo veljati z dnem objav, če ni drugače določeno s samimi splošnimi pogoji. Za vsak nakup veljajo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oprave nakupa. Posodobljena različica pogojev je kupcu vedno na voljo na: https://www.ihunt.si/si/splosni-pogoji-poslovanja/.  

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 28.3.2024

Element je bil uspešno dodan v košarico.